قوانین خرید اکانت
همراه گرامی پرشیا تیم از اینکه پیش از خرید این اطلاعات ضروری را مطالعه میکنید سپاسگزاریم
پیش از خرید حتما موارد زیر را برسی بفرمایید
- نوع حساب اشتراکی است یا پرسونال (شخصی)
- اکانت قابل تمدید است یا خیر!
- آیا روی ایمیل شما ساخته می شود یا پیش ساخته است؟
- آیا نیاز شما را برطرف میکند یا از ابزار دیگری استفاده کنید
توجه: درصورت مطالعه نکردن هر کدام از موارد بالا مسولیت بر پای خریدار است و اکانت قابل تغییر نیست! لطفا در خرید خود دقت کافی را داشته باشید.
مراحل خرید به چه صورته؟
1- در صورت نیاز با پشتیبانی تلگرام درمورد ربات ها رایگان مشورت کن تا یکی رو انتخاب کنی
2- از طریق سایت پرشیا تیم مراحل خرید رو تا انتها انجام بده.
3- به پشتیبانی جهت دریافت آماده سازی و خرید دلاری از سایت مبدا پیام بدید و نهایتا تا 24 ساعت اکانت رو دریافت کنید.
4- دریافت نام کاربری و رمز عبور جهت استفاده از ربات.
درصورت خرید با تخفیف شگفت انگیز اگر تیم پشتیبانی نتواند با مبلغ مورد نظر اکانت شما را از سایت مبدا خریداری کند تا 24 ساعت آینده وجه شما برگشت داده می شود.
شرایط برگشت وجه پس از خرید:
اگر شما پس از خرید پشیمون بشید و هنوز نام کاربری و پسورد نگرفته باشید تمام وجه شما برگشت داده خواهد شد.
پ.ن: همراه گرامی در صورتی که تیم ما اطلاعات کاربری بهتون بده، چون اکانت خریداری شده ویژه شماست و تاریخ خرید و پایان صرفا بر اساس نیاز شما صادر شده پس امکان استفاده برای دیگران نیست پس امکان برگشت وجه نداریم!
دقت کنید که قبل از خرید تمام امکانات ربات ها را از پشتیبانی ما بپرسید که این مشکلات خدای نکرده پیش نیاد
هدف ما اینکه شما با کیفیت ترین ربات رو با توجه به نیاز خودتون انتخاب کنید.
درصورت نقض قوانین Openai در استفاده از مدل های مختلف هوش مصنوعی شامل chatgpt ، Dall-E،Davinci و غیره و بسته شدن اکانت توسط شرکت open AI این مورد نیز شامل گارانتی تعویض نخواهد شد.
برخی از موارد قانونی Open AI که منجر به نقض قوانین می گردد:در هنگام اتصال به اکانت chatgpt plus خود حتما از آی پی آمریکا متصل شوید چرا که در صورت اتصال با آی پی سایر کشور ها امکان بلاک یا بن شدن اکانت به صورت دائم می باشد!
استفاده از هر مدل جهت برنامه نویسی بد افزار ها (Malware)
استفاده از مدل ها جهت کلاهبرداری های مجازی
استفاده از مدل جهت نقض حقوق اشخاص و یا سرقت یا جعل هویت
قوانین کامل در سایت Ope
ادامه قوانین و شرایط خرید از سایت پرشیا تیم:
این توافقنامه از یک طرف از جانب برند پرشیا تیم (به آدرس وبسایت ParsAipro.ir) و از طرف دیگر از جانب مشتری (شما، شرکت شما، وکیل شما، نماینده شما، جانشین شما با ذکر مشخصات کامل شامل کد ملی و تاریخ تولد در خصوص اشخاص حقیقی و شناسه ملی و شماره ثبت در خصوص اشخاص حقوقی که فی مابین شخصیت حقوقی شرکت و مدیران و یا نماینده قانونی مسئولیت تضامنی قراردادی در خصوص حقوق و تکالیف برقرار است)، از لحظه تایید آن، قابل استناد است.
قوانین عمومی استفاده از خدمات پرشیا تیم:
۱- کاربر موظف است با آگاهی از شرایط و قوانین پرشیا تیم اقدام به ثبت سفارش و استفاده از خدمات پرشیا تیم کند. بدیهی است با توجه به تعدد خدمات و قوانین مربوط به هر بخش، امکان توضیح شفاهی تمامی قوانین به کاربران وجود ندارد. برای جلوگیری از هرگونه سوء تفاهم بهتر است کاربر قبل از ثبت درخواست، قوانین بخش مربوطه فرماید و با پشتیبانی ما ارتباط برقرار کند.
۲- پرشیا تیم عودت وجه را در مدت ۱ الی ۲ روز کاری انجام میدهد. در شرایط ویژه اعم از حوادث خارجی و فورس ماژور، ممکن است این امر در مدت زمان بیشتری انجام شود. ولی در هر حال ملاک از زمان پرداخت تاریخ تعهد به استرداد است و تغییر نرخ تورم یا نرخ ارز تاثیری در میزان تعهد پرشیا تیم ندارد.
3- بدیهی است آگاهی از اطلاعات و قوانین لازم مربوط به هر سرویس بر عهدهی کاربر است.
4- با توجه به قوانین کشور، پرشیا تیم از ارائه هرگونه خدمات به افراد زیر ۱۸ سال و محجورین معذور است.
5- وجه واریزی در سیستم پرشین تیم به همان حساب یا مبدا بازگردانده میشود.
6- مسئولیت استفاده از پنل متوجه شخص یا شرکت بوده و نمی توان در اختیار فرد دیگری قرار داد.
7- در صورت اثبات اشتباه از سوی پرشا تیم این امر قابل اعلام و برگشت میباشد.
ادامه قوانین و تعهدات کاربر/مشتری/مصرف کننده :
کاربر موظف است علاوه بر رعایت و پذیرش قوانین پرشیا تیم، قوانین شرکت تولید کننده نرم افزار یا سرویس ثالث را نیز رعایت نماید، در صورت تخطی از قوانین مسئولیتی متوجه پرشیا تیم نخواهد بود. برای مشاهده این قوانین به وبسایت شرکت ثالث مراجعه نمایید.
هر مشتری موظف است برای خرید از سایت پرشیا تیم ، مالک یک ایمیل و شماره تلفن شخصی متعلق بود خود باشد و در صورتی که اثبات شود اطلاعات دریافتی متعلق به شخصی دیگری است، پرشیا تیم می تواند از ارائه خدمات امتناع ورزد.
مسئولیت اشتباه در انتخاب محصول و خریداری نمودن آن ، به دلیل بی دقتی کاربر ، بر عهده کاربر می باشد و امکان مرجوع کردن لایسنس و یا تعویض آن با نوع دیگر ، مطلقاً وجود نخواهد داشت. زیرا اکانت بلافاصله پس از خرید کاربر صادر شده و امکان مرجوع کردن آن به پنل صادر کنندهی لایسنس وجود ندارد.
کاربر موظف می باشد قبل از خرید محصول، در رابطه با شرایط و نحوه اجرای آن تحقیق کافی را به عمل بیاورد.پرشیا تیم مسولیتی در قبال عدم آگاهی کاربران در رابطه با استفاده از سرویس ندارد.
- کاربر موظف است در صورت ارتباط با پشتیبانی ، مشکلات خود را با لحنی کاملا رسمی در نهایت آرامش و ادب مطرح نماید و در صورت هر گونه پرخاشگری، بی ادبی یا بی احترامی، ادامه گفتگو مسدود شده ، سفارش وی لغو شده و دسترسی کاربر به سرویس بدون عودت دادن وجه بسته خواهد شد.
شرایط گارانتی و پشتیبانی سفارشات (Support & Warranty) :
مدت زمان اشتراک شما به معنی مدت زمان گارانتی تعویض اکانت یا لایسنس خریداری شده می باشد و محصول ارسال شده دارای گارانتی تعویض اکانت در طول دوره ی اشتراک بوده و در صورت اتمام زمان اشتراک یا بروز هر گونه مشکل در پریمیوم بودن اکانت با تماس با پشتیبانی ، محصول مربوطه تعویض خواهد شد لذا در صورت بروز هرگونه مشکل به پشتیبانی پیام ارسال کنید.
اشتراک شما از زمان تحویل محاسبه می شود و ارتباطی به میزان استفاده شما از سرویس مربوطه ندارد لذا در صورت استفاده نکردن شما، مجموعه پرشیا تیم مسولیتی در قبال روز های از دست رفته اشتراکتان ندارد و پس از اتمام این مدت ، ضمانت و پشتیبانی آن سفارش نیز به اتمام می رسد لذا متعاقبا امکان تعویض یا عودت وجه نیز برای سفارش مربوطه وجود نخواهد داشت.
کاربر موظف است در زمان بروز مشکل برای لایسنس و اشتراک خود، مورد را در همان زمان به پشتیبانی مجموعه اطلاع دهد و پس از اتمام اشتراک، امکان ضمانت، تعویض، پشتیبانی و عودت وجه برای اشتراک مربوطه وجود نخواهد داشت.
پرشیا تیم هیچ گونه مسولیتی در قبال عدم دانش و آگاهی کاربران در رابطه با استفاده از سرویس ، اختلال کارکرد خود سرویس ها و باگ نرم افزاری شرکت ثالث ندارد لذا پشتیبانی محصول تنها شامل مشکلات ناشی از خود لایسنس می باشد.
به هیچ عنوان برای محصولات غیر فمیلی یا اختصاصی که تحویل داده شده اند ، امکان استرداد وجه یا تعویض محصول وجود ندارد.
در صورتی که کاربران محصول یا سرویسی از پرشیا تیم خریداری کرده باشند و مدت زمان اشتراک آنها به پایان رسیده باشد پرشیا تیم میتواند سرویس آنها را غیر فعال کند.
مجموعهی پرشیا تیم هیچگونه پشتیبانی حضوری ندارد.
در صورت قطع خدمات کاربر به هر علت، نظیر : عدم توجه به قوانین و .... خسارتی به وی تعلق نخواهد گرفت و وجهی برگردانده نمی شود.
بنا به دستور واحد کسب و کارهای مجازی پلیس فتا به منظور مبارزه با پولشویی و خرید غیر قانونی ، امکان عودت وجه بدون احراز هویت (تایید شماره تلفن) وجود نخواهد داشت.
آخرین بروزرسانی: 1 آذر ۱۴۰۳